söndag 6 november 2011

Utmaning...


Jag har antagit en utmaning hos Josefin
Som innebär att man ska träna minst 2 pass den här veckan.

Den här veckans träning:

Mån: Sprang 6 km
Tis: -
Ons: Sprang 6 km
Tors: -
Fre: -
Lör: Sprang 6 km
Sön: cyklat 1½ mil

I dag tog jag cykeln och cyklade en lång sväng på 1½ tim ung.
Det blev ca 1½mil.
Det var länge sedan jag körde ett lång cykelpass, så jag får nog lite träningsvärk i morgon.
Jag tror det är bra att variera täningen och inte bara springa jämt.
Jag känner mig ganska nöjd med veckans träning.
Ska nog ge lite mer nästa vecka....

2 kommentarer:

  1. sv: absolut, skriv ett inlägg om utmaningen och kommentera till mig vad du har tränat och hur länge varje pass var :)


    Kram sameoldstories.blogg.se

    SvaraRadera
  2. sv: det är fixat och publicerat! =) hoppas du är med i nästa utmaning i morrn! <3

    sameoldstories.blogg.se

    ps. man kan inte kommentera som blogg hos dig, bara blogger eller google typ. man kan inte skriva in ett namn och en adress bara :/

    SvaraRadera